Mbinjeriu

Moderators: Beka Floyd, SadButTrue, bg82

Post Reply
User avatar
V | a G r a
Posts: 12726
Joined: Tue Oct 19, 2004 5:31 am
Location: Pr!sht!n
Contact:

Mbinjeriu

Post by V | a G r a »

Mbinjeriu

Mbinjeriu është qenie që ka të zhvilluar mbilogjikën dhe mbimendjen, dhe jeton me Shpirtin e pavdekshëm.
Mbijeriu" nuk eshte qenie e gjalle fizike , eshte nje menyre e te menduarit te njeriut . "Mbinjeriu" eshte koncepti i shnderrimit te vlerave , te ngritura lart sot nga njeriu , qe keto vlera kane lindur mbi gabimin .

Njohja e Vetvetes tek Mbinjeriu, paraqet aktin më të lartë njerëzor, dhe Mendja e tij udhëton me aftësinë e mbinjohjes njerëzore. Mbinjeriu paraqitet dhe zhvillohet nga orientimi i mprehtë i mendimeve, dhe nëpërmjet kualifikimit shpirtëror, ai bën shndërrimin e vetvetes në Mbinjeri

Ke te drejte ku thua , "orientimi i mprehtë i mendimeve" por mbi; thellesine e arsyes dhe te shikimit te mprehte .

Njohja, Mënyra e të menduarit dhe Shpirti i pjekur e kapërcejnë njeriun, dhe shndërrohet në Mbinjeri.

Njeriu nuk shnderrohet ne "mbinjeri" por menyra e tij e te menduarit pranon me shume sa gabimet ne interpretimin e moralit , apo vlerave dhe interpretimin mbi ta .
Nuk ka pavdekshmeri shpirti tek "mbinjeriu" por teizmi e interpreton keshtu ndaj dhe " e shajne ate " por ne fakt eshte perpjekje per ta perbaltur ate . Menyre e gabuar arsyetimi .


Ky është qenie që ka të pajisur shpirtin me zili të mëdha, dhe nuk duron asnjë ngacmim nga ana e jashtme, mbase ngacmimet e brendshme të tij janë vetëm arritje dhe kapërcim në Njohje të intelektit.

Ky eshte nje shpjegim nga pikepamja e moralit te 'Krishtere' , cdo njeri e ka zili zotin , te pakten kaq egoist eshte cdonjeri "nje here te vetme" . Kjo eshte zilia qe ka skllavi per zoterine . Ky mendim yti ka shume naivitet dhe vetemohim . Mbinjeriu nuk e njeh vetemohimin , kjo do ta bente njeri(kafshe) , aq me teper jo te lire .Njeriu qe te permbushe deshirat e kafshes brenda tij, mjaftohet , me te ushqyerit ,me nje mjedis te pershtatshem per tu mos u kanosur vdekja dhe kaq . Pastaj radhen e ka njeriu , njeriu eshte "te menduarit" dhe "te shprehurit" . A eshte e thene qe te mos kemi , zakone , tradita , fenomene, fe, te ardhura tek ne ne forma brutale dhe te padobishme per njeriun , vetem sa e demtojne ate , ne menyren tone te arsyetuarit e te menduarit ?

Mbinjeriu s’e ka ndërmend të merret me gjërat e zakonshme të njerëzve normal, por ai është i fshehtë, i heshtur, i vetmuar dhe analist i mirë i mendimeve.

Gjenite e ndihmojne nje popull qe te shohin gabimet e tyre qe ato i konsiderojne keshtu .
Por njerezit nhanjehere e gjejne vehten te mashtruar , ata qe s'e kuptojne jane te "sinqertit" , "palacot" , "te barabartit" ndersa analist i mire i mendimeve jo . Eshte nje koncept i interpretuar krejtesisht gabim .


Atë e tërheq natyra si art, dhe Perëndia; gjërat tjera nuk i bëjnë shumë përshtypje; vetëm se ngaherë me lëvizjet dhe të arriturat e natyrës i nënshtrohet nocionit të pesimizmit. Ky është i shkëputur nga epshet, dëshirat dhe pasionet e zjarrta...
...
Per tu kuptuar me mire me ju , shprehemi pak si teista dhe si nje moralist i mire i krishtere :
Kjo qe ju beni me "mbinjerine " eshte nje blasfemi e egzagjeruar .
Mbinjeriu nuk ka perendi mbi vehten , kjo ben qe ju te keni kundershti me te kur ne fakt , edhe nje ju eshte i fshehur nje mbinjeri , por syte vazhdojne te jene te verber , llogjika eshte e trembur , instiktet jane te vetemohuara dhe deshirat nuk zbulohen ne vete , ata mbesin te vrara gjithnje kete ben morali i krishtere apo muslimanizmi dhe cdo fe tjeter . Pra 'mbinjeriu' eshte akoma ne natyre , eshte akoma artist , por eshte vete perendi .


Mbinjeriu eshte nje nder teorite me te diskutuara ne filozofi. Shume e kane share dhe e shajne shume e kane adhuruar dhe e adhurojne. Une bej pjese ne grupin e pare.
Mbinjeriu eshte koncepti me i sakte dhe i paster apo i cilter i interpretuar ne filozofi .

Mbinjeriu e konsideron veten te Pagabueshem, te Paarritshem, te Padiskutueshem, te Plotfuqishem, te Pagjykueshem, Superior dhe te Perjetshem. Me nje fjale te vetme, Mbinjeriu e quan veten ZOT.

Tek mbinjeriu nuk egziston koncepti gabim . Mbinjeriu nuk e konsideron te paarritshem shnderrimin e vlerave tek te gjitheve .

Mbinjeriu nuk ka ndjenja, ai vepron vetem ne baze te Llogjikes se Ftohte (biles aq te ftohte sa te fut tmerrin). Ai nuk njeh "miq" por vetem "vegla" dhe "armiq".

(Perralla jane keto qe shkruan apo do jeni me konkret ????? Mbinjeriu eshte pikerisht ky , ndjenja , deshira apo epshe njerezore , arsyetim i paster . Mbinjeriu nuk eshte perbindesh . Mbinjeriu eshte ciltersia e nje femije dhe jo shenjterimi i nje nene terezeje apo pape etj) . PO , sklleverit e veteflijuar do mbesin gjithmone vegel apo armiq te cdo mbinjeriu por edhe e cdo njeriu .

"Veglat" jane ata njerez (=kafshe) qe i duhen per punet e rendomta qe ai nuk denjon t`i beje dhe qe i sherbejne Verberisht dhe Absolutisht , Zotit te tyre...Mbinjeriut.

"Armiqte" jane te gjithe ata qe e kundershtojne dhe nuk pranojne te hyjne ne kategorine e "Veglave" ose qofte edhe ato "vegla" qe s`i hyjne ne pune (aq me keq nqs i prishin pune qofte edhe padashje) per qellimet e tij.

Mbinjeriu ka te Drejten e Padiskutueshme per te bere Gjithshka, kurse te tjeret per te jane thjesht kafshe qe fare lehte mund t`i eleminosh, t`i shfarosesh apo t`i lesh te "vegjetojne" ne "verberine e tyre".

Por nqs "kafshet" (veglat) shfaqin mosbindjen me te vogel apo kundershtimin qofte edhe ne heshtje...atehere per Mbinjeriun kjo eshte Sakrilegj dhe rreptesisht i ndeshkueshem.

Atehere cfare eshte Mbinjeriu? Mbinjerezor apo Çnjerezor? Sepse edhe kafshet kane ndjenjat e tyre instiktive.

Mbinjeriu eshte kulmi i Cnjerezores. Dhe praktikisht eshte i paaritshem (ashtu si teoria marksiste e Proletariatit Boteror). Njeriu nuk mund te behet kurre i pagabueshem, i paaritshem ne te gjitha fushat njekohesisht, dhe sidomos i pavdekshem.

Por t`i japesh nje njeriu statusin si i Pagjykueshem do te thote qe ta kthesh boten 4000 vjet mbrapa kur Mbreti konsiderohej si Zoti ne Toke dhe ishte i Pagjykueshem dhe i Pagabueshem.

(Megjithese Mbinjeriun si teori e beri te njohur Nicja kjo eshte nje nga teorite me te lashta te njerezimit).

Nje shkrimtar i madh ka thene nje shprehje: Pushteti i teper te prish karakterin.

Cfare do t`i bente karakterit pushteti i Pakufishem i Mbinjeriut?

Ket shkrim duke hulumtuar e gjeta diku thell osht nje spjegim per mbinjeriun dhe perqendrohet mes dy personav njeri i cili e ka bo publike ket dhe tjetri qe e kundershton mu duk tejet interesant dhe vendosa ta postoj ne rocksonte / nuk osht i tepert per tu lexuar besoj se dikush ka deshir ta lexoj apo dhe ta komentoj ket ...

Mendimi juaj ...

mir u lexofshum
User avatar
Ulurima
Posts: 625
Joined: Sun Apr 10, 2005 10:22 pm
Location: Lost in Space

Re: Mbinjeriu

Post by Ulurima »

Vigi,

m'ke shti me bo ni REKAPITULACION t'disa seneve qe i kom thon une me heret n'kit forum, ama masi pu bojka fjale per Niçen vendosa me postu kogja gat edhe me i nderlidh senet me do sene qe i kom thon ma heret, per me dal postimi KOHERENT n'menyre qe rinia ktu qe jon neper shkolla t'mesme edhe n'kerkim t'wiewpointit jetesor mos mu ndiku prej Niçes apo prej pizdarinave t'ngjashme si ky. Kerkun sdu me fol pi pikepamjes islame, po veq pi asaj filozofike n'menyre qe zberthimi me kon sa ma konsistent,

kshtu,

MBINJERIU osht komponenta e katert e filozofise iracionaliste t'Fridrih Niçes, po une du me fol per Niçen KOMPLET.

Nderlidhshmeria e krejt komponenteve t'filozofise tina osht ni nderlidhshmeri koherente : 1 'Vullneti per Fuçi' + 2 'Rikthimi i Amshueshem i si njejtes' + 3 'Vdekja e Zotit' + 4 'Mbinjeriu', ku secila komponente e ploteson njona tjetren...

mirepo para se me hi mi analizu veq e veq kto komponente duhet me cek faktin se akcenti kundershtus i Niçes ka qene i orientum n'3 drejtime : Kunder KRISHTERIZMIT (anipse Niçe munet mu interpretu edhe fetarisht, foli ma vone per kit sen), kunder RACIONALIZMIT (Cogito Ergo Sum-it t'Dekartesit edhe komplementimit trivial koheziv qe ky ja ka bo dualizmit edhe skepticizmit nen tutelen e RACIOS) edhe 3. HEGELIANIZIMIT (Dialektiktes t'Hegelit & Idealizimit Objektiv t'ij ). Pra kunder qityne 3 drejimeve u qu Niçe tu i kundru nepermjet 3 vizioneve obskurantiste me kto : NEOGAPANIZMIT (dihet inspirimi i tij n'Mitologjine Greke tu i glorifiku Lufterat e Zeusit edhe Dionisit), IRACIONALIZMIT (t'ndikum prej teroise evolucioniste t'Darvinit edhe prej emocionalitetit t'ij t'brendshem) edhe 3 IDEALIZMIT SUBJEKTIV (antipod me Hegelin)

shkojme me rend

1. Niçe qohet kunder KRISHTERIZMIT si dogme t'pamundshme t'sjelljes t'parajses n'toke. Ktu osht lajthitja e tij e pare. Kjo sepse me vete faktin qe ai Krishterizmin e bon t'deshtum qe ska muj me sjelle PARAJSEN (ni diçka jo e pranume prej ateizmit) n'toke, bjen poshte edhe mundesia qe ky mu qujt puro-ateist. Kjo sepse pi bjen qe ky qe e ka pranu parajsen si eksistente qka osht n'kundershtim themeltar me ateizmin. Zaten krejt kritikat qe ju kane bo ndaj tij (kisha mi vequ Zhane Hershin edhe Ali Bullaçin), kane outpotu qe ky su kon taman Ateist, po veq njeri qe e ka urrejt Zotin. Ska qene rastesi etiketimi qe ju ka bo mas vdekjes : "Neitze killed GOD, GOD killed Nietze".

2. Niçe qohet edhe kunder Racionalizmit t'Dekartesit, tu e distinskcionu edhe mbitheksu iracionalen mbi racionalen. Pra iracionalizmi i Niçes u kon kunder-efekt i drejtimit racionalist. N'thelb edhe vet Dekarti perderisa u kon veq skepticist, (pa u bo dualist edhe racionalist) edhe ai u kon nifar iracionalisti. Skepticizmi i tina u kon n’thelb iracionalist, ka dyshu n'vet eksistencen e vet, ka dyshu n'tautologjite matematikore, ka dyshu qe 2 edhe e 2 s'bojne 4, ka dyshu qe s'ekiston qa po di une ta zojme Karika, po eksiston veq 'Karriknia' (veq ideja objektive pershkruse e Karrikes), e shume iracionalitete tjera qe e kane karakterizu rezonin e tij. Ka qene periudhe kur ky u kon i ndikum prej sofizmit perderisa nuk u ra nen ndikimin e Teorise t'Formave t'Platonit kur edhe bohet dualist. Pikerisht n’kit periudhe Dekarti e pranon edhe shpirtin edhe materien si t’njesume t’mpleksne edhe t’ngjizne, po prap su kon krejtesisht RACIONALIST. Tek kur e ka pranu Zotin, edhe ka fillu me dyshu n’vet dyshimin si reverzibilitet i narracionit t’tij, lind RACIO-ja te Dekartesi. Pra kur skepticizmi edhe duliazmi si predikacione kane hy nen tutelen e RACIOS. Kur ka dyshu n’dyshimin ka arrit te Cogito Ergo Sumi i famshem, (“Mendoj pra jam”), ka arrit n’stadin e kompilimit t’racaionalizimit. Racionalizimi i tij pra kulmon qitu. Une menoj qe koherenca e filozofise ka rrjedh edhe pi faktit qe ky u kon edhe fizikant/matematikant edhe per qata jo-rastesisht thrret per çasje “more geometrico” n’filozofi. Sikunder krejt ksaj filozofie, Niçe e sulmon arsyen, si topitese t’emocioneve si topitese t’spiritit, si topitese t’gjallerise njerezore. Pra Niçe e pranon shpirtin si ekistencial edhe pikerisht ktu osht edhe lajthitja e tij e dyte qe e largon prej ateizmit apo ma mire me thon e bon kontradiktor me vet ateizmin anipse ky u munu mu paraqit ateist i zjarrte. Pranimi i shpirtit zor osht i akceptushem n’ateizmin e kohes t’tij (n’neo-ateizem t’sotit & agnosticizem munet mu pranu, ama jo n’ateizmin e athershit). Niçe e sulmon edhe dyshimin per faktin se osht shume i bindun n’krejt ato qka ka thone, deri sa edhe ka kalu n’delirium, n’vitin 1899. Niçe s’pranon as kurgju dualiste perpos IRACIONALITETIT EDHE RETROGRADIVITETI T’IJ.

3.Niçe qohet kunder HEGELIANIZMIT, edhe kunder krejt sistemit t’Hegelit qe e ka preudiku katercipeshmerine e totalitetit. Niçe e kundershton thanjen e Hegelit : “gjithkçka qka osht reale osht racionale edhe gjithkçka qka osht reale osht racionale”, sepse Niçe don me DAL prej realitetit, e sa per racionalen veç po dihet qe u kon totall kundër.

Niçe mendimet e tija praktike i ka pas t’etablume n’2 sfonde : historik edhe filozofik/sistemor/ futurist (thirrje per ndryshim)

1.N’sfondin historik Niçe qysh thot edhe Mervin Peri tek “Intelektualna Istorija Europe” u kon kunder doktrines judeo-krishtere t’filozofise europiane edhe kunder t’drejtes romake, tu e rikthy TRADITEN GREKE, t’ekstrapolume n’tragjedite e lufterave t’perendive si Dionisi & Zuesi etj. Masnej glorifikimi i Zarathustres n’vete vepren e tij “Keshtu foli Zarathustra” flet qe ky u ndikum prej NEOPAGANIZIMIT EDHE NEOPOLITEIZMIT….

2.N’sfondin filozofik/sistemor/futurist karakteri i tij u kon REVOUCIONAR, ka kqyr me bo zhbo filozofine e deri-athershme krejt prej faqes t’dheut, se ska konsideru gjo t’mire as t’sakte n’to (ktu n’qellim osht i njejte me Marksin, ama filozofia normal krejt e kundert)…te filozofia e tij per ma teper ka ndiku edhe teoria biologjistike e evolucionit e Darvinit …vet thirrja e Niçes per MBIENJERIUN n’thelb osht evolucion…osht kerkese qe njeriu potencialisht “me dal prej lekure” edhe mu transformu n’diqka tjeter mendesisht….krejt ky emocionalitet e veqon Niçen madje edhe prej vet IRACIONALISTAVE tjere siç jon kon Shopenhaueri i cili fundamentalisht per dallim prej Niçes u thirr n’BUDIZEM…n’skepticizmin e jetes, ama pi ni wiewpointi JO EMOTIV…tu bo thirrje n’mahayana, rruge 8 shkalleshe edhe nirvana…apo edhe prej Jaspersit qe anipse i ka jep perparesi intuitivizmit prap emocionet i ka konsieru si “rrjeshmeri normale”

Dalim te 4 komponentet edhe korelacioni tyne…

“Vullneti per Fuçi”, osht qaj PRELUDI i mledhjes t'fuçise per mu qu kunder krishterizmit, moralit, politikes, arsyes, realitetit, thjeshte KUNDER GJITHÇKAFIT. Ktu mpleksen zgjenjimi i Niçes edhe revolucionarizmi i tij.

“Rikthimi i amshueshem i si njejtes” si komponente e dyte qe e ka t'cekne n'vepren “Pertej se Mires dhe se Keqes” osht ni wiewopint shume interesant i Niçes, ku Niçe t'miren edhe t'keqen i sheh mrena per mrena ni rrethi vicioz ku çdohere kto dyja perseriten, edhe reverzibilisht KTHEHEN n’piken fillestare… qka osht tipik definim RELIGJIOZ e ("e mira t’kthehet & e keqja t’kthehet") dhe qe e largon apo e bon prap kontradiktor Niçen me ateizmin.

“Vdekja e Zotit” si komponente e trete e filozofise t'tij osht mas kontradiktorja sepse pikerisht n'to Niçe u luhat edhe ka ndrru pikepamje mas shumti gjate krejt jetes t’tij :

Maspari Niçe per Zotin ka thon :

“Unë nuk besojë në një Zot që vazhdimisht tenton të ngritet”

(kondradikta po shihet ashiqare : PE PRANON Zotin, ama SPO DON me besu)

hajde djale ndryshon menim thot :

“Unë besojë në Zotin në menyrë që ta mbysë atë”

(thjeshtë veç URREJTE ndaj Zotit)

edhe krejt n’fund (n’vitin 1899 – vitin kur U TRANU), thote :

“Zoti është i vdekur, zoti mbetet i vdekur atë kemi mbytur ne dhe ju”

(nese njeket kontinualiteti historik i mendimit fillestar t’tij edhe ky menim del i njejte, pra VEQ URREJTJE edhe jo çasje me menje t’shnoshe ndaj problemit)…

qaq osht kontradiktor sa qe ka tu e shajt religjionin ka lon madje hapesire qe mu interpretu edhe FETARISHT. Ka pas asi qe thonjen e Niçes “Zoti eshte i vdekur”, e kane interpretu pikerisht pi wiewpointit t’kundert : “valla bre bash ka vdek, se kerkush so kah e respekton”…pra “Vdekja e Zotit” si sintagme perpos qe munet mu interpretu si SULM NDAJ FESE, munet mu intepretu edhe si MUNGESE E FESE….

gjithçka qka VYN, per mu kon ATEIST TAMAN, te Niçe mungon. Le t'leh ai sa t'don me goje, kur knej del TOTALL kontradiktor, me vetveheten e vet. Te Niçeja mungon komponentja E MOHIMIT e seneve t'cilat i mohon MATERALIZMI. Materalizmi nuk has n'barriera per me kon TAMAN ATEIZEM, se nuk huazon pi religjioni, nuk eksperimenton kurgjo, po veq i mshon vi Zotit, Spiritit edhe Fese edhe PAQ e ka. Niçe s'ja ka dal me MOHU Zotin, ska mujt me mohu, po veq U KOKLAVIT TON JETEN ME TO. Ska mujt me mohu as SHPIRTIN apo ma mire me thon as qe ka tentu me mohu bile, po pikerisht i ka jep rendesi spiritualitetit qe zor rasporedit me ateizem. Masnej as pi religjionit ska pas qysh ike, po veq ka huazu NEOPAGANIZEM E NEOPLATONIZEM. Ton kto eksperimentime, ton kto komplekse me vetveten kane bo qe ky me kalu n'DELIRUM/MU ÇMEND n'vitin 1899.

definitivisht ajo qka ka thot Hegeli qe "njeriu ose ja pershtat principet e veta rrethanave ose rrethanen ja pershtat principeve t'veta", ka deshtu n'dy verzionet te Niçe. Ky as sju ka pershtat rrethanes, e as nuk ka arrit me pershtat rrethanen.

tash kur jena te eksistenca e Zotit per me ike percepsioneve t’tij emotive duhet me u ndal n’analizimin jo veq t’asaj se QYSH U KON KY KONTRADIKTOR po edhe t’asaj PSE E KA PAS KEQ…

E ka pas keq sepse,

ZOTI nuk osht komponente qe njihet VEQ NEPERMJET SHQISAVE, ose qe pershkruhet nepermjet EMOCIONEVE se nese mendoni qashtu i bjen qe automatikisht jeni t'GJYMT n'aftesite e tjera funksionale. N'kit rast per shembull mundeni me dal t'gjymt n'mendje tu e dite qe MENDJA nuk osht SHQISE, ose n'ARSYE si wiepoint i zhivotit.

E dyta, Zoti s'osht MATERIE, s'osht SHPIRT, ska LIND, edhe s'VDES. Sepse me kon njona prej qityne atehere ai NUK OSHT ZOT. Atribuimi ndaj Zotit i predispozitave qe i kena NA (materien, shpirtin, lindjen, vdekjen), osht miskoncepsion edhe çasje gabume. Se kur te kish ni vizion per to (per Zot), "PE DISHE QYSH OSHT", atehere qka leshi po vet pra to pra ?! Ajo nuk osht as pikenisje e ateizmit, se ateizmi nuk etablohet kshtu. Ateisti thot SKA ZOT edhe qikaq. Nuk vet ateisti KUSH E KRIJOJ ZOTIN, po ateisti mundohet me DESHMU VETE-KRJIMIN E UNIVERSIT. Ateisti ("i meqem"), e din qe pytja KUSH E KRIJOJ ZOTIN ska logjike, e din qe kjo pytje bjen n'kundershtim me vete ateizmin edhe qka osht ma e keqja e din qe n'rast se e bon ate pytje KA PERGJIGJJE, sen qe ateistit si konvenon. Zoti osht MBINATYROR, edhe s'mundet mu identifiku as me Universin apo natyren n'verzionin panteistik "deus es natura, natura es deus", sepse kjo automatikisht bjen n'kundershtim me shkence, konkretisht me Ligjin e Dyte t'Termodinamikes edhe me parimin e entropise qe fort mire e spjegon qe Universi qdo sekond evaluon drejt SHKATERRIMIT. E tash nese Zoti koka n'shkatrrim e siper, impllicitno ky sen duhet mu vrejt n'krijesat e tij, pra shume thjesht duhet mu vrejt qajo "pa-aftesia e Zotit per me kriju qysh duhet, masi te koka tu u shkaterru", qka t'len me kuptu qe as panteizmi ska kurfar logjike, edhe qe Zoti osht PLOTESISHT I PAVARUN edhe prej Universit edhe prej t'gjitha Krijesave, edhe njekohesisht i KONTROLLON ato. Zoti osht i pavarun edhe prej faktorit KOHE, sepse me kon mrena KOHES atehere ai i subordinohet regresit, "plaket". Ama Zoti osht edhe krijus i KOHES EDHE I HAPESIRES, sepse me kon mrena HAPESIRES apet i bjen qe osht i KUFIZUM edhe qe KOHA ME HAPESIREN pe kontrollojkan Zotin qe ska t'boj me logjike. Hawkingu po thot qe para BIG BENGUT ska eksistu kurgjo perpos qati qe e ka kriju BIG BENGUN ?!

Po kalojna pak n'filozofi. N'pytjen e juve "Kush e krijoj Zotin", pergjigjjen e kini qysh prej Aristotelit qe n'vepren e tij "Metafizika" e cek boll mire qe si burim i krijmit duhet me kon ni "MOTOR I PALEVIZHEM", qe i vene n'levizje krejt KRIJESAT TJERA. Kjo u thon n'kohen e Greçise Antike. Ma vone, n'shekullin e XVII, ka ardhe pergjigja pikerisht prej njerit qe e ka mundu shume ma shume se sa ju vehten me kit pytje. Konkretisht e kom fjalen per Rene Dekartin. Ky njeri qysh thash le qe ka dyshu n'eksistencen e Zotit, po ka eksistu edhe n'tautologjite matematikore, ka dyshu qe 2+2 bojne 4, ka dyshu n'VETE EKSITENCEN E TIJ si njeri (ka thon mos jom une VEQ HIJE ose REFLEKTIM i najkujna tjeter). Dekarti qysh thash edhe ma heret osht perfaqesuesi kryesor i racionalizmit, dualizmit edhe skepticizmit. Ama a e din kur e ka gjet pergjigjjen ky ? N'momentin qe ka fillu me DYSHU N'DYSHIMIN. Shume thjeshte, ka thone nese dyshojme n'qdo sen, a duhet me dyshu njejte edhe n'vet dyshimin ?! Edhe qyky sen e ka kthy n'shina. Pikerisht qyky sen e ka qu deri te konkluza e tij e famshme COGITO, ERGO SUM ("Mendoj, pra JAM"). Kshtu qe poenta e kesaj, ka t'boj prape me pikenisjen e juve : DYSHIMIN. Dyshoni po dyshoni me KARAR. Sepse nese nuk dyshoni me KARAR, kini me luE s'shpejti. Dyshoni me KARAR sepse n'dyshimin e pafundem qysh po muneni me pa, pergjigjja u dhon n'shekullin e XVII, kshtu qe per mos me met t'retardum njekeni provizorisht qat maksime.

Pak ma praktikisht per me ekstrapolu eksitencen e Zotit po nisna prej ni bisede t'mundshme n'mes ateistit edhe besimtarit :


Ateisti: Qa ka para Zotit?
Besimtari: Kurgjo, Zoti ka eksistu pergjithmone !
Besimtari: Qa ka para 1-shit ?
Ateisti: Zeroja !
Besimtari: Kush e krijoj 1-shin ?
Ateisti: Epo tash...
Besimtari: Kush e krijoj 1-shin de, masi 0-ja koka para 1-shit ?!
Ateisti : Epo 1-shi ka lind "vet qashtu"
Besimtari : Ja Ja, ska lind "vet qashtu" !!
Ateisti : E qysh pra ?
Besimtari : Sa bojn 1+0 ?
Atesiti : 1
Besimtari : A pe she qe po jet 1 pra, ska kurgjo para ti, EKSISTENCA E TIJ NUK OSHT E KRIJUME PI NAJ FAKTORI TJETER, EDHE EKSISTENCAT TJERA RRJEDHIN VEQ PREJ TIJ EDHE PREJ DIQKAJE PARA TIJ, SEPSE VEQ KY OSHT GJENERUS I EKSISTENCES.
Besimtari: Cili osht numri i fundit ?
Ateisti: Ska numer t'fundit !
Besimtari : Epo ska de, sepse pasusit e 1-shit jon t'pafundem, Zoti osht i pakufizum se me kon i kufizum sish kon Zot.

Ose qe po nisemi pak prej praktikumit t'kauzalitetit. Nese dojna me gjet SHKAKUN e X1-shit, atehere vina n'konkludim qe ai osht X2-shi, nese dojna me dite kush e sjelli n'eksistence X3-shin atehere normal qe del X4-shi, kshtu qe krejt ky kauzalitet vazhdon deri n'XN, ama nderlikushmeria edhe progresiviteti n'lidhjet e tyne deri n'infinitit, t'jep me konkludu qe kta dy faktor varen direkt prej X-1-shit, jon nen kontrollen e tij, ai i menaxhon, ai i funksionalizon, ai krejt. A e ke pa qe mjafton mu rrxu DOMINOJA E PARE, per mu RRXU DOMINOT E TJERA ? Pra DOMINOJA e pare i man ato n'EKSITENCE, edhe MOS-EKSISTENCA e DOMINES t'pare i ç'koordinon edhe ato tjerat. Eh qyky osht n'forme ekstrapoluse edhe kauzaliteti ZOT-KRIJESA.

Po kalojna pak n'SKOLASTIKE. Sdi sa keni lexu per konkluzionin e Enzelm Kenterberiut per Zotin. "Zoti eshte qenia me dominante qe perceptohet. Ai eshte i tille sikurse ne mendje ashtu edhe n'realitet. Pra Zoti eksiston" T'njejtin mendim e ka pas edhe Hegeli, e pata cek me ni shkrim tjeter. Anzelmi pikerisht tu e anashkalu komponenten shqisore edhe tu e pa DOMINIMIN E ZOTIT tek njerezit ka konkludu qe Zoti EKSISTON. Para 800 vjete e ka thon kit sen. Eh pikerisht afinitetin e njerezve per me besu n'Zot e ka zbulu vjet Departamenti i Shkencave Njohese perkatesisht instituti amerikan i shendetsise 'Bathesda', ku simas tyne eksistojne neurone t'caktume qe jon t'predestinume me shty njerin me besu n'Zot. E qysh pe dikan qato neorona VETVETIU me besu n'ni qenie mbinatyrore, nese nuk kane shtyse pikerisht prej qasaj qenieje mbi-natyrore.

Mbesim te skolastika. I kini pese argumentet e Toma Akuinasit per EKSITENCEN E ZOTIT.
S'pari Zoti osht reflektim i "deadline-it", t'cilat snobat ktu i kendvershtrojn n'kontest t'infinitit. Nese qyky ZOT ka Zot t'vetin, atehere ky nuk osht ZOT MO (!!!), po KRIJESE, e tash ateistit ju komplikohet puna edhe ma shume se le qe e ka n'qaf pytjen per krijimin e ni enizmeje t'vetme, (t'cilen per shtune e 700 ska me mujt me spjegu), po tash ka problem edhe me kit krijesen tjeter (Zotin), me tregu QYSH U KRIJU KY pra masi te koka KRIJESE !! Pra tu u munu me spjegu mos-ekistencen e Zotit, ateistat i shtojne n'diskurs KRIJESAT, forme kjo QESHARAKE E "ARGUMENTIMIT". Kshtu qe pa ju rrok fese hiq, mjafton me shfletu pak FILOZOFI, edhe me LOGJIKU.

Zoti s'dyti osht SHKAK. Pse osht SHKAK ? Sepse osht gjenerus i kauzalitetit, i konsekuimeve (pasojave). Mos me eksistu shkaku s'eksiston as pasoja. E nese pasoja veq eksiston, atehere logjikisht eksiston edhe shkaku. Lindja osht PASOJE, marrdhanja intime osht SHKAK. Mos me pas marrdhanje intime ska lindje. E per mos me eksistu SHKAKU (Krijusi), s'duhet me eksistu as PASOJAT (Krijesat). Per me vertetu qe ska ZOT edhe qe ska KRIJIM, duhet ose me i mohu krejt qito krijesa eksistente n'univers, ose me spjegu vete-krijimin.

S'treti Zoti krijon me QELLIM, sepse me kon e kunderta (pra me kon krejt gjithesia edhe totaliteti rezultat i RASTESISE), atehere skish pas REND EDHE KOMPLEKSITET N'GJITHESI. S'kish pas JETE. S'kish pas pirpikshmeri milimetrike. E perderisa kto eksistojne deri n'stadin ma t'pa-imagjinum (veq ni enzime me 500 aminoacide e ka konstruktin ma t'nderlikum se aeroplanmbajtsja), atehere pa i spjegu pse kto sene te kokan kriju pa QELLIM edhe pa PROJEKTIM as Niçe as kerkush smunet me mohu KURGJO.

S'katerti Zoti eksiston si reflektim i DOMOSDOSHMERISE, qe lidhet me parimin shkak/pasoje, po osht forme edhe ma ekstreme e konkretizimit. Pra LINDJA qe e permena ma nalt nuk osht veq proces i thjesht i reprodukimit, po osht edhe DOMOSDOSHMERI. Pra per eksistencen e juve si individ, nuk osht dasht veq SHKAKU (cillet do prinder qofshin), po BASH qata prind qe i kini. Osht dasht qyky determinim i juvi si qenie eksitente, per me mujt ju sot mu kyq n'rocksonte. Osht dasht pra determinimi i juve n'HAPESIRE edhe n'KOHE edhe ardhja n'bote pikerisht prej qatyne prinderve, per me kon qita qe jeni. Osht dasht ni sistematizim n'kohe, per me lind n'daten bash kur keni lind, per me mujt me kon sot QENIE FRYMORE. Kur po thom "osht dasht", nashta pe vreni deantologjizmin mrena qiti togefjaleshi. Pe vreni nashta DOMOSDONE. E qaj mundsus i DOMOSDOSE osht Zoti. Sepse mos me pas DIRIGJUS t'realizimit t'qasaj domosdoje, s'ishim linde bash n'daten qe jena linde, s'ishim kon bash qita qe jemi, edhe zhivoti i jon ish kon ni rrjedhshmeri e pakontrollume, apo jo more mfalni, nese skish pas dirigjus (krijus), atehere S'ISHIM KON HIQ.

S'pesti, Zoti shembellehet si refleksion i PERSOSSHMERISE. Sepse mos me pas PERSOSJE, kish pas STATIZEM ose DEGJENERIM si antonime t'persoshmerise. Pse qeliza osht e PERSOSNE ? Une e di qe vetem e vetem per me kon FUNKSIONALE !!! A osht PROJEKTIM A RASTESI, PERSOSSHMERIA n'atom (spo shkoj n'larg), ku elektrpozitiviteti edhe elektronegativiteti jon n'konsistence t'TMERRSHME njona me tjetren. Me pas atomet veq protone atehere ishin shty njoni me tjetrin, s'kishin koordinu kshtu qe ju dy ishit QMONTU havera. Eh qysh mundet me ndosh kjo PERSOSMERI, nese ska Zot. Qysh munet me kon ton kjo PERSORMERI rezultat i RASTESISE ? Normal qe kjo o veq n'kry t'Niçes e t'snobave.

S'gjashti Zoti EKSISTON, si esencializem i vet EKSISTENCES T'VET, pikerisht per faktin qe ska KRIJUES. (Jo-qenia nuk krijon qenie - Hajdegeri). Ai qe menon qe Zoti osht IMAGJINIM ai n'fakt E PRANON EKSISTENCEN E ZOTIT tu u munu pikerisht me mohu. Sepse vet imagjinimi nuk munet mu bo me sene JO-EKSISTENCIALE. Nese dikush e imagjon ni LOPE ME KRAH, n'fakt ky o imagjinim, ama o imagjinim me atribute eksistenciale, se n'kry t'tij jon edhe LOPA EDHE KRAHT edhe ai veq i pershtat. Ose psh : Nuk munesh me IMAGJINU Mitrovicen e bashkume, per pa EKSISTU Mitrovica si SUBJEKT edhe NDARJA si atribut. Duhet me esksistu Mitrovica si qytet nihere edhe ndarja si realitet, per me imagjinu ti MITROVICEN E BASHKUME. Nuk mun IMAGJINON sene atributet e t'cilave paraprakisht NUK I KI N'KRY. Nuk munet me pas IMAGJINIM jashta faktoreve hapesire edhe kohe, se nuk e ki IDENE per ate imagjinim. E koha edhe hapesira jon t'KRIJUME. Pra kane KRIJUS. Sintagma e Kantit qe "gjithqka qka osht n'mendje s'pari ka kalu n'shqisa", vlen per senet mrena per mrena kohes edhe hapesires, ama Zoti me kon mrena kohe edhe hapesire NUK OSHT ZOT MO. Zoti nuk t'kalon neper shqisa, po e KI N'KRY. E permena ma nalt institutin qe e ka bo at zbulimin per neurone t'besimit n'tru. Pra po du me thon qe per me KONTESTU NI SEN, KUSHT OSHT QE QAJ SEN ME EKSISTU, SE MOS ME EKSISTU SKI QYSH RAKI E KONTESTON. Pra me vet faktin qe PO MUNESH ME KONTESTU EKSISTENCEN E ZOTIT, KJO E VERTETON EKSISTENCEN E TIJ. Pra Zoti nuk osht i IMAGJUNUM, po pi vet faktit qe EKSISTON, ai osht n'KRY TOND, se mos me pas EKSISTU SE KISHE PAS N'MENJE, e tek si rezulcion i eksistences t'tij edhe i pasjes n'menje, ty tu mundesohet qofte percepsionimi qofte kontestimi i tij. Pra KONTESTIMI I ZOTIT OSHT REZULCION EKSITENCE, E JO PREDIKACION EKSISTENCE, se nuk preudikohet eksistenca per ni IDE apo SEND qe nuk e ki paraprakisht n'kry. Maspari pra Zoti eksiston, masnej o n'kry tond, e tek qatehere ti munesh me KONTESTU. Mos me kon qato dy t'parat e KONTESTON HAMOMIN TEM. Kushtimisht : Nese je tu nejt qitash n'sob t'pritjes TI NUK E SHEH KUZHINEN (kushti jashte-shqisor), po Kuzhina EKSISTON, e tuk EKSISTON Kuzhina ti mun fol per to, edhe e ki n'menje tu nejt n'sob t'pritjes (anipse pse s'pe sheh momentalisht), a perkundrazi me bo t'qillu shpija pa kuzhine HAMOMIN TEM FOL PER KUZHINEN INEKSISTENTE QE S'OSHT HIQ N'SHPI TONE. Tuk EKSISTON Zoti, na e MENOJME Zotin, tuk EKSISTON Zoti na FLASIM per Zotin.

Edhe n’fund MBINJERIU, per t’cilin thash qe o veq zgjatje neo-darviniste edhe tendence e Niçes me e revolucionarizu filozofine edhe me krjiu emen, qka ka ndiku qe pikerisht n'qat vite MU QMEND.

Per fund po du mu nal veq edhe te ni sen qe e ka ngrit Linda Smithi te libri "Nje Hyrje tek Idete", kur bon pytje se a osht HITLERI ekstrapolim i MBINJERIUT t'Niçes ? Nese marrim edhe gjurmojme n'histori t'filozofise del se ka pas shume filozof anti-moralista po qe masnej kane kqyr me komplomentu filozofine e vet me MORALIZEM. Kur o n'pytje tek anti-moralisti ma i madh n'politike shumekuesh anti-moralizimin e personifikon me MAKIAVELIN, qka s'osht e vertete. Po t'kish eksistu PRAGMATIZMI n'kohen e Makiavelit si term/ideologji, lirisht kishim mujt me qujt Makiavelin PRAGMATIST, se ai nuk e ka qit krejt posht moralin po thjeshte t'ka sygjeru ME HIQ PI UDHE KUR T'PENGON, & ME PERDOR KUR T'VYN ! ( Kujto : konceptin mbi luanin edhe dhelpnen tek "Princi"). Makiaveli veq qe ka nda ETIKEN PREJ POLITIKE. Qikaq. Perndryshe n'vepren tjeter t'tij DISKURSI ai bon fjale pikerisht per MORALIN, per konceptin e VIRTU-se (burrnise) qka prap e lidhe me aristotelizimin anipse ma heret tek Princi bon shkarje prej Aristotelit. E e ka pas ndikim Niçe n'Hitlerin une kishe me thon qe po, me kusht qe ideja e Niçes per MBINJERIUN me u korelacionizu edhe me shenjterimin e races gjermane edhe fiseve teutone qe Fihte e ka bo n'veprat e veta, e edhe me shenjterimin lingual t'gjermanishtes qe e ka bo Von Herderi. Se perndryshe Niçe veq vet ska pas ndikim n'Hitlerin, po u kon substrat i shume ndikimeve. Ndikim ma t'gjon edhe ma mazhoral t'Niçes n'politike nuk shoh. N'fusha tjera t'jetes po.

Btw,

Mos harroni : Pat luE, n'1899-ten

ju doH, Lumi pi DUBRAVE.
Agonn.
Posts: 1668
Joined: Mon Oct 20, 2008 3:15 pm

Re: Mbinjeriu

Post by Agonn. »

rune qit tem npushime verore gjithqysh mduhet me lexu :lol:
User avatar
6POUNDER
Posts: 5966
Joined: Thu Jul 27, 2006 12:24 am
Location: Prizren, the Greater Albania
Contact:

Re: Mbinjeriu

Post by 6POUNDER »

long story, short
a eshte ka folet per supermenin ?

ps: lum ta kisha fut ban sa kryte, veq pse i ki postimet qekaq te gata, kryte ma lodhe jebote
User avatar
Froese
Posts: 88
Joined: Wed Jan 27, 2010 11:14 pm

Re: Mbinjeriu

Post by Froese »

Lexone "Kur qau Niçja" edhe analizoni kendveshtrimin e Irvin D. Yalom ...
User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Mbinjeriu

Post by AciDiuS »

Letren motres t'vet qe ja ka lon do pasuri nder te tjerat i thuhet .... Nese don me jetu e lumtur beso ne Zot , nese te intereson e verteta lype . (Y)
User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Mbinjeriu

Post by AciDiuS »

Ulurima wrote:

Ateisti: Qa ka para Zotit?
Besimtari: Kurgjo, Zoti ka eksistu pergjithmone !
Besimtari: Qa ka para 1-shit ?
Ateisti: Zeroja !
Besimtari: Kush e krijoj 1-shin ?
Ateisti: Epo tash...
Besimtari: Kush e krijoj 1-shin de, masi 0-ja koka para 1-shit ?!
Ateisti : Epo 1-shi ka lind "vet qashtu"
Besimtari : Ja Ja, ska lind "vet qashtu" !!
Ateisti : E qysh pra ?
Besimtari : Sa bojn 1+0 ?
Atesiti : 1
Besimtari : A pe she qe po jet 1 pra, ska kurgjo para ti, EKSISTENCA E TIJ NUK OSHT E KRIJUME PI NAJ FAKTORI TJETER, EDHE EKSISTENCAT TJERA RRJEDHIN VEQ PREJ TIJ EDHE PREJ DIQKAJE PARA TIJ, SEPSE VEQ KY OSHT GJENERUS I EKSISTENCES.
Besimtari: Cili osht numri i fundit ?
Ateisti: Ska numer t'fundit !
Besimtari : Epo ska de, sepse pasusit e 1-shit jon t'pafundem, Zoti osht i pakufizum se me kon i kufizum sish kon Zot.

Shum okej osht qikjo 1-shi ska mujt mu bo vet qashtu veq eh mu bo , pra del qe =Zoti e kirjoj1-shin e kshtu me radhe ...

Po pytja qe lind osht zerron kush e krijoj !?

Nese bazohni ne ato qe zeroja osht apsolutikisht kurgjo hiqq ateher i bjen qe ne krejt kit hapsire ska pas kurgjo perveq Zotit e qe per me maru krejt kit univers Zoti ja lshoj do ven prej vehtes tij universit !?!?
User avatar
dreni
Posts: 519
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:28 pm
Location: gjethka kapak

Re: Mbinjeriu

Post by dreni »

se lexova krejt qa keni shkru ama mendoj qe problemi mai madh i njerit o mu kon NJERI
User avatar
rock_boy18
Posts: 5437
Joined: Sun Mar 04, 2007 12:24 pm
Location: n'Mitrovicë

Re: Mbinjeriu

Post by rock_boy18 »

shum mir e ki dreni pajtona plotsisht , qe psh kafsht kit problem se kan :P
Post Reply